Experiment pentru copii cu baloane de săpun

P1030702

Ne-am distrat zilele trecute, cu un experiment simplu, dar foarte captivant. Am folosit două ingrediente: săpun lichid şi puţină apă. Eu am adăugat şi colorant pentru un plus de culoare, dar se poate şi fără. Am pus cele două ingrediente într-un pahar de plastic şi i-am dat băieţelului meu un pai. I-am spus să sufle şi să vadă ce se întâmplă (să le explicăm copiilor să nu tragă conţinutul paharului, doar să sufle). După ce a început să sufle, zeci de baloane de săpun au început să-şi facă apariţia. Acest mic experiment e şi un bun exerciţiu pentru exersarea respiraţiei corecte. Despre importanţa respiraţiei optime la copii am scris şi aici. M-am inspirat de aici.

Lasă un răspuns

