Cum învaţă copilul să ţină creionul – partea a 2-a

Cât de greu poate să fie, pentru un copil, să ţină creionul în mână? Pare simplu, dar totuşi este vorba de un proces complex şi sunt implicate 4 elemente de bază ce definesc o funcţionare motrică optimă: controlul posturii, percepţia tactilă, coordonarea bilaterală,  motricitatea mâinii. Cel mai indicat şi mai simplu este să încurajăm copilul să se implice în activităţi ce dezvoltă atât motricitatea grosieră cît şi motricitatea fină. Iată câteva idei din jocurile noastre preferate:

Despre prima parte puteţi citi AICI.

Coordonarea bilaterală

P1030884

P1040068

P1000333_1

Motricitatea mâinii

P1040209

P1040172

trunk2

FotorCreatedm

FotorCreatedpapadii 1

Voi ce aţi mai trece pe lista jocurilor?

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s