Cum am confectionat un eschimos

P1040625

Aşteptăm zăpada şi cu gândul la ea, am confecţionat un eschimos. Micul eschimos a devenit noul prieten al copiilor. Cred că va trebui să-I construim şi un iglu.

Materiale utilizate:

  • şosetă bebeluş
  • 2 bile de polistiren
  • aţă, foarfecă
  • pistol de lipit
  • sârmă pluşată roşie şi alba
  • 2 nasturi
  • 2 pom pom
  • hârtie buretată
  • carioca neagră şi roşie

Cum am procedat:

P1040616

  1. Am introdus prima bilă în şosetă, am legat cu aţă pentru a obţine corpul, apoi am introdus a doua bilă (capul). Am răsucit marginile ciorăpelului.

P10406182. Am lipit braţele confecţionate din sârmă pluşată, am lipit în partea de jos cele două pom-pom-uri.

3. Am lipit cei doi nasturi.

4. Am decupat părul din hârtia buretată, apoi am lipit cu pistolul de lipit.

5. Am desenat ochii şi gura.

M-am inspirat de aici.

Spor la joacă!

 

Lasă un răspuns

